نهمین جلسه شورای فنی استان

توسط : kalantari | بازدیدها : 854 | 
28 بهمن 1397
|
|
نظرات : 0

نهمین جلسه شورای فنی استان در سال 1397 در روز سه شنبه مورخ 28‏/11‏/1397 در محل سالن جلسات استانداری با حضور اعضای محترم برگزار گردید.

در ابتدای جلسه جناب آقای مهندس غراوی معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری اشاراتی به مشکلات منبعث از ضعف در عملکرد عوامل اجرایی (کارفرمایان، پیمانکاران و مشاوران) در پروژه های استان داشته و افزایش ضرایب پیمان در پروژه های واگذار شده به پیمانکاران در سالجاری و نیز تاخیر در جذب اعتبار بواسطه عدم تطابق برنامه زمانبندی و ریالی پروژه ها با برنامه زمانبندی و ریالی پیش بینی شده را از مهمترین مشکلات طرح های تملک دارایی های سرمایه ای استان در حال حاضر برشمردند و لزوم توجه بیشتر عوامل فنی و اجرایی استان به موضوعات یاد شده را خواستار شدند.

سپس جناب آقای کلانتری مدیر محترم نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضمن ارائه کلیاتی در خصوص دستور کارهای جلسه، گزارشی از اقدامات ویژه مشترک کارگروه های پیمان و آموزش شورای فنی استان در تهیه و تدوین فهرست بهای واحد ترمیم نوار حفاری در معابر روستایی پرداختند و از زحمات اعضای کارگروه های مذکور تقدیر و تشکر نمودند. ایشان ورود کارگروههای شورا به موضوع فوق را توسعه عملیات عمرانی در روستاها در سنوات اخیر و عدم وجود فهرست بهای واحد پایه برای ترمیم و بازسازی نوار حفاری در معابر روستایی در کشور برای ایجاد وحدت رویه و هماهنگی در پرداختها و مرتفع شدن مشکل بین دستگاههای اجرایی و دهیاریهای استان وفق وظایف و اختیارات شورا عنوان نمودند.

در ادامه گزارش بازدید از پروژه های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان (ادامه پروژه‌های ارائه شده در جلسه ششم شورای فنی استان) مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نهمین جلسه شورای فنی استان

 

نهمین جلسه شورای فنی استان

 

نهمین جلسه شورای فنی استان

 

نهمین جلسه شورای فنی استان

 

نهمین جلسه شورای فنی استان

 

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

سامانه ها

سامانه اطلاعات عوامل نظام فنی و 
            اجرایی کشور سامانه جامع تشخیص صلاحیت عوامل نظام فنی و اجرایی پایگاه ملی دانش آموختگان سامانه مشاهده سابقه سازمان تامین اجتماعی

سایتهای مرتبط