» » دومین جلسه شورای فنی استان در سال 1397

دومین جلسه شورای فنی استان در سال 1397

توسط : kalantari | بازدیدها : 1147 | 
12 خرداد 1397
|
|
نظرات : 0

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، دومین جلسه شورای فنی استان روز یکشنبه مورخ 06/03/1397 در محل سالن جلسات استانداری برگزار گردید.

در ابتدا آقای مهندس کلانتری مدیر محترم نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، توضیحاتی در خصوص دستور کارها ارائه نمودند. ایشان با اشاره به نیازسنجی احداث و بازسازی بیش از  3300 کلاس درس در استان و محدودیت های موجود در تامین اعتبارات ملی و استانی برای این پروژه ها، جهت جلوگیری از طولانی شدن دوره احداث و صرفه جویی در هزینه ها، به بررسی های صورت گرفته توسط کمیته نظارت شورا در خصوص تغییر در ضوابط و نقشه های همسان پروژه ها اشاره نمودند که این موضوع با توجه به بررسی های صورت گرفته توسط آن کمیته، حدود 18% صرفه جویی در هزینه و زمان اجرای پروژه های مدارس را در بر خواهد داشت.

در ادامه همچنین موضوع بررسی وضعیت تولید، حمل و مصرف بتن آماده در استان که توسط کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت ساخت شورا مورد بررسی قرار گرفته بود ارائه و تصمیماتی درخصوص تولید این فرآورده مهم ساختمانی در استان اتخاذ شد.

در این جلسه جناب آقای مهندس غراوی معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز با اشاره به لزوم رعایت آیین نامه نظارت بر استانداردهای اجباری در مراحل تولید، توزیع و مصرف مصالح ساختمانی توسط دستگاههای متولی، بر آموزش کلیه عوامل دست اندرکار تولید و همچنین انجام نظارت های مستمر بر فرایند کار تاکید نمودند.

دومین جلسه شورای فنی استان در سال 1397

دومین جلسه شورای فنی استان در سال 1397

دومین جلسه شورای فنی استان در سال 1397

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

سامانه ها

سامانه اطلاعات عوامل نظام فنی و 
            اجرایی کشور سامانه جامع تشخیص صلاحیت عوامل نظام فنی و اجرایی پایگاه ملی دانش آموختگان سامانه مشاهده سابقه سازمان تامین اجتماعی

سایتهای مرتبط