» » سومین جلسه شورای فنی استان در سال 1399

سومین جلسه شورای فنی استان در سال 1399

توسط : kalantari | بازدیدها : 444 | 
14 مرداد 1399
|
|
نظرات : 0

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان، سومین جلسه شورای فنی استان گلستان روز سه شنبه چهاردهم مرداد ماه 1399 با حضور دکتر حق شناس استاندار گلستان، مهندس عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مهندس غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مهندس کلانتری مدیر نظام فنی و اجرایی و دبیرخانه شورای فنی استان و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی و شهرداران کلیه شهرهای تابعه استان در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار گردید.

در این جلسه آقای عابدی رئیس سازمان، گزارشی موثر از عملکرد تخصیص اعتبارات و نحوه جذب و هزینه کرد شهرداری ها را ارائه و مورد تحلیل و ارزیابی قرار داد. رئیس سازمان ضمن اشاره به اعتبار مصوب کلیه شهرداری های استان در سال 1398 که بیش از 166/5 میلیارد تومان بوده و در 109 سرفصل تعریف گردیده، عنوان نمود از این رقم مبلغ حدود 105 میلیارد تومان (حدود 60 درصد) تخصیص داده شده است.

رئیس سازمان تصریح کرد جلسات اضطراری و متعددی در این خصوص تاکنون با شهرداریهای استان برگزار گردیده و نکات لازم در خصوص پیگیری جذب، همراه با اجرای با کیفیت پروژه ها تاکید گردیده است.

 

دکتر حق شناس استاندار گلستان نیز در این جلسه بر لزوم اهتمام کلیه شهرداران در پیگیری و رفع مشکلات اعتبارات تخصیص یافته در سال 98 (اسناد خزانه و نقدی) و تسریع در روند جذب تاکید نمودند.

 

 

 

 

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

سامانه ها

سامانه اطلاعات عوامل نظام فنی و 
            اجرایی کشور سامانه جامع تشخیص صلاحیت عوامل نظام فنی و اجرایی پایگاه ملی دانش آموختگان سامانه مشاهده سابقه سازمان تامین اجتماعی

سایتهای مرتبط