امکان ثبت و ویرایش قراردادهای قبلی شرکت های متقاضی تشخیص صلاحیت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان، هادی کلانتری مدیر نظام فنی و اجرایی و دبیرخانه شورای فنی استان گلستان از امکان ثبت اطلاعات قراردادهای منعقده شرکت های مشاور، پیمانکار و انفورماتیک که در گذشته بنا به دلایلی موفق به ثبت قراردادهای خود تا سه ماه پس از انعقاد قرارداد در سامانه جامع هوشمند تشخیص صلاحیت (سامانه ساجات) نشده اند، خبر داد.
کلانتری عنوان نمود با عنایت به نامه شماره 12504 مورخ 16/1/1402 رئیس محترم امور نظام فنی اجرایی، مشاورین و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه کشور منضم به اطلاعیه پیوست، کلیه شرکت های مهندسین مشاور، پیمانکار و انفورماتیکی که در گذشته بنا به دلایلی از جمله بیاطلاعی در انجام وظایف، موفق به ثبت قراردادهای منعقده خود در سامانه ساجات در بازه زمانی 3 ماه بعد از انعقاد قرارداد نگردیدهاند، در جهت تقویت بخش خصوصی و همچنین به منظور بهره مندی شرکت های متقاضی از امتیاز تجربیات کاری خود می توانند از تاریخ 17/01/1402 تا تاریخ 02/02/1402 (عید سعید فطر)، طبق شرایط ذیل نسبت به ثبت و یا ویرایش اطلاعات قراردادهای منعقده خود در سامانه ساجات اقدام نمایند :
- امکان ثبت 10 قرارداد از قراردادهای منعقده با سال انعقاد 1389 به بعد امکان پذیر است.
- بعد از بازه زمانی فوق الذکر و به دلیل محدودیتهای موجود، هیچ یک از مشخصات قراردادی ثبت شده به خصوص نام دستگاه اجرایی/کارفرما، تاریخ انعقاد، تاریخ آغاز، مبلغ اولیه و وضعیت قرارداد، قابل تغییر نمیباشد.
- به منظور ارج نهادن به عملکرد شرکتهایی که از قبل، مراعات ظرفیت کاری را نمودهاند متذکر میگردد، اطلاعات وارد شده و نیز وضعیت کنترل ظرفیت کاری شرکتهای مشمول این اطلاعیه، طبق دستورالعمل نحوه رسیدگی به تخلفات انتظامی پیمانکاران یا دستورالعمل رسیدگی به عملکرد حرفهای مشاوران یا دستورالعمل نحوه رسیدگی به تخلفات انتظامی (حرفه ای) شرکتهای انفورماتیکی صحتسنجی خواهد شد.
- شرایط و نحوه استفاده و بهرهمندی از امتیاز این دسته از قراردادها از سوی امور نظام فنی اجرایی، مشاورین و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ میشود.
نظر دهید